חסוך זמן וכסף עם K-ETA, הנפק אישור נסיעה אלקטרוני!

חסוך זמן וכסף עם K-ETA, הנפק אישור נסיעה אלקטרוני!

טיול בדרום קוריאה

מערכת K-ETA דורשת מנוסעים זרים לעבור תהליך אימות פשוט דרך האינטרנט לפני הכניסה לקוריאה. ניתן להגיש בקשה לקורסי הסמכה אלו דרך האפליקציה לנייד או באתר K-ETA. הפונה מזין מידע בסיסי כגון שם, תאריך לידה, מספר דרכון, לאום, משך השהות ומטרת הנסיעה, ומגיש את הבקשה.תהליך הגשה פשוט - כדי להגיש בקשה ל-K-ETA, אתה רק צריך להזין מידע פשוט ולבצע תשלום דרך האינטרנט. אינך צריך לעבור הליכים מסורבלים כגון מילוי טופס בקשה לויזה, ביקור בשגרירות או הגשת מסמכים. בנוסף, אם תגיש בקשה דרך האפליקציה לנייד, תוכל להגיש בקשה בנוחות בכל זמן ובכל מקום.

דרכון חדש

מערכת K-ETA הוצגה על ידי ממשלת קוריאה כדי להחיות את ענף הנסיעות ולחזק את מערכת היתרי הכניסה. באמצעות מערכת זו, זרים הנכנסים לקוריאה יכולים ליהנות מנסיעה נוחה ובטוחה יותר. בנוסף, ממשלת קוריאה יכולה לחזק את מערכת היתרי הכניסה לזרים באמצעות מערכת K-ETA, ולמנוע ולהגיב לפשעים ואיומים ביטחוניים.מערכת K-ETA אוספת מידע מגוון כגון מצבים בריאותיים ורישום פלילי לפני כניסת זרים למדינה כדי לקבוע אם להעניק כניסה. בכך מתכוונת ממשלת קוריאה לצמצם למינימום את המקרים של כניסת זרים למדינה תוך ביצוע פשעים או הפצת מחלות זיהומיות במדינה.לספק שירות ניהול משולב - K-ETA מאפשר ריבוי כניסה למשך 90 יום לאחר הכניסה לקוריאה. באמצעות זה, אתה יכול להמשיך ליהנות מהטיול שלך לקוריאה עם אפליקציה אחת. בנוסף, K-ETA מספקת ניהול משולב של מידע לפני ואחרי הכניסה לקוריאה. כל המידע, כגון בקשה לויזה, הארכת שהייה ורישומי הגירה, מנוהל במערכת אחת כדי למזער יצירת מסמכים מיותרים ואי נוחות.לספק שירות ניהול משולב - K-ETA מאפשר ריבוי כניסה למשך 90 יום לאחר הכניסה לקוריאה. באמצעות זה, אתה יכול להמשיך ליהנות מהטיול שלך לקוריאה עם אפליקציה אחת. בנוסף, K-ETA מספקת ניהול משולב של מידע לפני ואחרי הכניסה לקוריאה. כל המידע, כגון בקשה לויזה, הארכת שהייה ורישומי הגירה, מנוהל במערכת אחת כדי למזער יצירת מסמכים מיותרים ואי נוחות.

Kpop

קוריאה היא מדינה המציעה מגוון של טעמים ומאכלים, וזרים רבים מתאהבים באוכל קוריאני. להלן מוצגים מאכלים ומסעדות קוריאניות מייצגות שזרים חייבים לנסות בביקור בקוריאה.Tteokbokki - Tteokbokki הוא מזון חריף המכיל עוגות אורז, ממרח פלפל אדום, בצל ועוגות דגים. עוגת האורז לעיסה והגוצ'וג'אנג מתובל, מה שהופך אותה לאחד המאכלים הקוריאניים האהובים ביותר בקרב זרים.Budae-jjigae - Budae-jjigae הוא מזון שחיילים נהגו לאכול, והוא תבשיל העשוי מבשר חזיר, עוגות אורז, קימצ'י ונבטי שעועית. הוא מאופיין בטעמו החריף והחזק, והוא אחד המאכלים הקוריאניים הייצוגיים הפופולריים הן בבית והן בחו"ל.קציצת חזיר גבינה - קציצת חזיר גבינה היא קציצת חזיר בגריל עם גבינה. המרקם הרך של קציצת חזיר והטעם המלוח של הגבינה משתלבים בהרמוניה, מה שהופך אותה לטעימה מאוד.

מידע תיירותי בקוריאה

קניות בקוריאה: קוריאה היא ביתם של מגוון מותגים ידועים. בפרט, מרכזי קניות רבים של מותגים מפורסמים ממוקמים באזור Gangnam.שוק Bamdokkaebi - אחד משווקי הלילה המפורסמים ביותר בסיאול, בו ניתן לקנות מגוון מאכלים ומוצרים במחירים נוחים.

ויזת קוריאה אטה

K-ETA פועל בדומה לויזה, אך בעלי דרכונים ממדינות מסוימות יכולים להיכנס לקוריאה ללא ויזה. עם זאת, עם יישום מערכת K-ETA, כל הזרים מורשים כעת להיכנס לארץ רק לאחר הגשת בקשה ל-K-ETA וקבלת אישור.

קוריאה

APPLY FOR K-ETA